بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


میرشاد ماجدی: با "منافق" استقلال برخورد می‌کنیم

ماجدی افزود: زمانی برای قضاوت داربی از داوران خارجی استفاده می‌شد اما وقتی که دوباره تصمیم گرفتند، از داوران داخلی استفاده کنند، مثبت بود؛ چرا که از داوران ایرانی حاضر در داربی حمایت‌های لازم انجام شد و شرایط به گونه‌ای شد که همه قبول کردند، داور ایرانی داربی را قضاوت کند و به تصمیم او احترام بگذارند. درباره تماشاگران نیز باید چنین اتفاقی بیفتد.
سرپرست استقلال درباره لو رفتن ترکیب استقلال از سوی برخی رسانه‌ها و ناراحتی شدید امیر قلعه‌نویی از این موضوع گفت: هر تیم به منزله یک خانواده است و فکر می‌کنم که خیلی از حرف‌ها باید در خانواده بماند. این صحبت‌ها قرار نیست از خانواده بیرون برود. به نظرم کسی که ترکیب تیم را فاش کرده، منافق است. فکر می‌کنم بهترین صفتی که می‌توان به این فرد داد، همین است. کلمه تاکتیک از اصلاحات جنگی گرفته شده است. اگر در جنگ ایران و عراق کسی چنین کاری را انجام می‌داد و تاکتیک ایران در یک عملیات را فاش می‌کرد، اتفاق ناخوشایندی می‌افتاد و به جای تک، پاتک می‌خوردیم. این کار نه زیبا بود نه مردانه؛ نه اخلاقی و نه انسانی. واقعا کار این فرد خجالت‌آور بود. اگر بدانیم چه کسی ترکیب را فاش کرده است، شدیدا با او برخورد خواهیم کرد؛ چرا که این فرد نه با یک تیم که با احساسات 45 هزار هوادار استقلالی که در ورزشگاه حضور داشتند و میلیون‌ها هوادار دیگر تیم بازی کرد. این حرکت قابل بخشش نیست و شک نکنید در صورت شناسایی، با او برخورد خوبی خواهیم کرد.

میرشاد ماجدی درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال در این بازی گفت: فکر می‌کنم نسبت به بازی برابر ملوان چندان سرحال نبودیم اما با توجه به داربی و فشارهایی که در این بازی وجود دارد، عملکرد خوب و قابل قبولی داشتیم. مالکیت توپ بیشتر در اختیار ما بود اما به هر حال در خلق موقعیت گلزنی و کارهای تاکتیکی ایراداتی داشتیم. نتوانستیم موقعیت‌های خوبی را ایجاد کنیم ولی در کل بازی قابل قبولی را ارائه دادیم.
او همچنین درباره تغییر پست حنیف عمران‌زاده از مدافع به مهاجم در دقایقی از نیمه دوم اظهار کرد: این به معنای راضی نبودن کادر فنی از مهاجمان نیست. این یک بحث تاکتیکی بود و سعی کردیم چند دقیقه‌ای با آوردن عمران‌زاده و تغییر سیستم 3 ـ 3 ـ 4 فشار مضاعفی را روی دفاع پرسپولیس بیاوریم. از آنجا که مدافعان پرسپولیس مانند بنگر و حسینی قدبلند بودند، نیاز داشتیم که در جنگ هوایی پیروز شویم. از همین رو حنیف در نوک حمله بازی کرد و از برهانی و اکبرپور نیز در کنارش استفاده شد. ضمن اینکه چند دقیقه بعد تعویضی انجام شد تا کارهای تاکتیکی زمینی و هوایی را در دستور کار داشته باشیم. مهاجمان ما زحمت خود را کشیدند اما در یک تیم همیشه از مهاجم انتظار می‌رود که دروازه حریف را باز کند. باید تلاش کنیم آمار گل‌زنی مهاجمان را افزایش دهیم. باید در روزهای آینده و تعطیلاتی که وجود دارد، روی این مساله کار کنیم.
وی همچنین درباره عملکرد پرسپولیس در این بازی گفت: باز هم به صحبت‌های خودم درباره استقلال برمی‌گردم. صحبت‌هایم راجع به پرسپولیس هم صدق می‌کند چرا که داربی با همه بازی‌ها متفاوت است. پرسپولیسی‌ها در این دیدار از بازیکنان باتجربه و کسانی که سابقه حضور در داربی را داشتند، استفاده کردند و همانطور که دیدید، مهدوی‌کیا در بازی برابر داماش در لیست 18 نفر تیم قرار نمی‌گیرد اما ژوزه به عنوان بازیکن ثابت در این بازی از او بهره می‌برد. فکر می‌کنم پرسپولیس در بازی‌های دیگر بتواند عملکرد بهتری داشته باشد در این بازی هم نسبت به بازی‌های گذشته خود بهتر کار کرد.
ماجدی درپایان از عوامل برگزاری داربی تشکر کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 6 / 1391برچسب:میرشاد ماجدی,استقلال,جاسوسی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com